دیدار رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور

۳,۷۰۹

آمریکایی ها درباره ایران بلوف می زنند/ به خواست خدا، 13 آبان اتفاق جدیدی نخواهد افتاد

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی امروز در دیدار سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور و جمعی از معاونان، با بیان این که دشمن از همه گزینه ها برای مقابله با نظام اسلامی و ملت ایران ناامید شده است، تصریح کردند: آنها در مسائل نظامی و سیاسی به بن بست رسیده اند و همه توان خود را در عرصه تحریم بکار گرفته اند و البته خوشبختانه با مقاومت ملت تاکنون نتوانسته اند به اهداف خود دست یابند.

معظم له با تاکید بر این که دشمنان و آمریکایی ها گرفتار اوهام و مسائلی هستند که منافقین به آنها می گویند، یادآورشدند: آنها می گفتند ما اگر از برجام خارج شویم در ایران چنین و چنان می شود و اوضاع کشور بهم می ریزد؛ اما در عمل دیدیم که خواب های شان تعبیر نشد.

ایشان سرمایه دشمنان را دروغ دانستند و فرمودند: آنها شب و روز درباره نظام و کشور و ملت ما دروغ می گویند و حتی برخی رقبای انتخاباتی شان می گویند ما از این دروغ ها شرمساریم.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با تاکید بر این که تحریم ها برای آمریکایی ها و غرب هزینه سنگین دارد، تصریح کردند: دنیا تصور می کند دیکتاتوری بالای سر آنها ایستاده است و باید همواره از اوامر و نواهی او پیروی کرد و این را بر نمی تابند؛ کما اینکه زمزمه های این مساله در خود اروپا نیز به گوش رسیده است؛ اضافه بر این، تحریم ها برای آمریکا نیز هزینه دارد و آنها را دچار خسران می کند و در دنیا منفور شده اند.

معظم له با بیان این که تحریم نفت ایران قیمت این انرژی را در دنیا افزایش خواهد داد و دولت ها و ملت های دنیا از این مساله راضی نخواهند بود؛ ابراز داشتند: مقامات آمریکایی دم از 13 آبان می زنند اما بدانند که این روز هم می آید و اتفاقی نخواهد بود و به فضل الهی اینها از این حربه هم مایوس خواهند شد.

ایشان کشور را بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت، همدلی ملت، مسؤولان و گروه های مختلف سیاسی دانستند و تاکید کردند: امروز همه باید مسائل جناحی را کنار بگذارند و با تمام وجود دغدغه حل مشکلات را داشته باشند.

معظم له با تاکید بر این که باید برای مردم تبیین کنیم آنچه رسانه های دشمن می گویند بی پایه و اساس است، ابراز داشتند: مردم بدانند دشمنی که دم از مذاکره با ایران می زند هر روز به دنبال بهانه ای است، یک روز دم از هسته ای می زنند، یک روز پای موشک ها و روز دیگر هم موضوع حقوق بشر و سپاه پاسداران و حشدالشعبی و حزب الله لبنان را پیش می کشند؛ مردم باید بدانند بهانه جویی های آمریکایی ها تمامی ندارد.

ایشان با تاکید بر این که ما راهی جز مقاومت در مقابل دشمن و آمریکایی ها نداریم، گفتند: اگر مقاومت و اتحاد صورت گیرد، این حربه دشمن نیز به جایی نخواهد رسید و ان شاء الله در 13 آبان نیز اتفاق جدیدی نخواهد افتاد.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی اضافه کردند: آمریکایی ها درباره ایران بلوف می زنند و این مساله باید به خوبی برای مردم تبیین شود، مردم بدانند پایان شبه سیه سپبید است.

معظم له در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی اربعین و نیز برنامه های پیاده روی جاماندگان اربعین در سراسر کشور این خروش را جلوه ای از اتحاد و پافشاری مردم بر اصول و ارزش های دینی دانستند و تاثیر آن را در عقب نشینی دشمنان ملموس ارزیابی کردند.

ایشان در پایان مسلمانان این کشور را مورد عنایت حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) دانستند و فرمودند: این کشور صاحب دارد و اگر ما به درستی به وظایف خود عمل کنیم حضرت ما را در این مشکلات تنها نخواهد گذاشت.

تاریخ انتشار: « 1397/08/10 »