دیدار رئیس و مسؤولان کمیته امداد امام خمینی رحمة الله علیه

۴,۷۳۷

کمیته امداد از افتخارات ارزشمند جمهوری اسلامی است

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار رییس و مسؤولان کمیته امداد امام خمینی(ره) این نهاد را از افتخارات جمهوری اسلامی ایران دانستند که بحمدلله با تدبیر و ابتکار حضرت امام بنیان نهاده شده و در طول زمان منشا خدمات، برکات و آثار فراوانی بوده است.

ایشان با تاکید بر لزوم خدمات رسانی در زمینه های مختلف به محرومان و مستضعفان، تصریح کردند: خوشبختانه کمیته امداد کارها و اقدامات مختلفی را شروع کرده که بخشی از آن کمک های نقدی و بخشی نیز کمک های غیر نقدی به جامعه خانواده های کم بضاعت و محروم است. بخشی از خدمات نیز جنبه فرهنگی دارد که گاهی مهم تر از خدمات نقدی است، توصیه می کنیم به این ابعاد اهمیت ویژه ای داده شود.

ایشان بر لزوم برنامه ریزی مسؤولان کمیته امداد برای خودکفایی مددجویان تاکید کرده و فرمودند: خیال نکنید کسی که عضو کمیته امداد شد همیشه باید عضو باشد و کمک دریافت کند؛ برنامه و همت شما باید این باشد که این افراد خودکفا شوند و از تحت پوشش خارج گردند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی تاکید کردند: برای سطوح مختلف شامل: کودکان، دانش آموزان، دانشجویان و بزرگسالان برنامه های فرهنگی متناسب داشته باشید.

معظم له تاکید کردند: برنامه های فرهنگی سبب می شود کمک های مردمی بجا و در محل درست هزینه شود.

ایشان خطاب به رییس کمیته امداد گفتند: تلاش کنید روز به روز نوآوری داشته باشید و با طرح های ابتکاری افتخارات جدید کسب و در عرصه های مختلف بدرخشید.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پایان ضمن دعا برای موفقیت دست اندرکاران کمیته امداد حضرت امام(ره) اظهار داشتند: خدمات و اقدامات کمیته امداد سبب می شود تا آسیب های اجتماعی کمتر شود؛ امیدواریم ضمن مراقبت از آسیب ها در مسیر مقدسی که قدم برمی دارید، موفق باشید.

تاریخ انتشار: « 1398/06/28 »