سیاه نمایی - ۲

۳,۹۲۷

نباید فراموش کنیم کشور در شرایطی به پیش می رود که قدرتمندترین دولت‌ها با انقلاب اسلامی مقابله و مبارزه می کنند اما در برابر آن ها ایستاده ایم؛ نقد کردن به صورت سیاه نمایی و ویرانه نشان دادن مملکت درست نیست.

معظم له اضافه کردند: ویرانه نشان دادن و سیاه نمایی جنگ روانی دشمن است که نباید تسلیم آن شویم، دشمنان به وسیله رسانه های خود از لندن و آمریکا سیاه نمایی می کنند که کسی از داخل نباید به آن ها کمک کند، بسیاری از این مسائل دروغ و تهمت است؛ بنابراین جنگ روانی مسأله ای خطرناک و باید مراقب باشیم.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان این که فضای مجازی باید اصلاح شود، گفتند: نباید اجازه داد هرکس از فضای مجازی برای تخریب اشخاص و نهادها استفاده کند، باید برنامه ریزی شود تا مردم از منافع فضای مجازی بهره مند شوند اما از زیان های خطرناک آن در امان بمانند.

ایشان افزودند: نباید این فضا ابزار دست دشمن و افراد فاسد و مفسد برای سیاه نمایی، تهمت، افترا و دروغ شود، مردم هم تا چیزی در فضای مجازی می بینند فورا باور نکنند، باید بیدار و هوشیار بوده و تسلیم نقشه های دشمن نشویم تا بتوانیم در این دنیای پرغوغا که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب کمرهمت بسته اند به پیشرفت های خود ادامه دهیم.