شهید شیخ نمر

۳,۲۴۶

شهید شیخ نمر

سعودی ها در سیاست ها و اهداف شومی که در منطقه دارند شکست خورده اند و می خواهند انتقام بگیرند، آنها بدانند با بمباران یمن به جایی نخواهند رسید؛ اینها انتقام شکست در سوریه، یمن و عراق را می خواهند بگیرند، اما بدانند شهادت این شیخ بی گناه هزینه بزرگی که تصورش نمی کردند برای شان داشته و خواهد داشت.
تصور ما این است که این اقدام وحشتناک احتمالا با اطلاع آن ها انجام شده است، آمریکایی ها و صهیونیست ها به دنبال تشدید پروژه تفرقه بین مذاهب اسلامی و شیعه و سنی هستند و از این جریان و پی آمدهای آن خوشحال هستند.
شیخ نمر دست به سلاح نبرد، سلاح او قلم و زبانش بود، کاری که در گردن زدن شیخ نمر و به دار آویختن پیکر وی کردند دقیقا کاری بود که داعشی ها انجام می دهند.
این اقدام حتی از سوی روزنامه های معروف غربی نیز محکوم شده و آن را دقیقا همانند اعمال داعش دانستند.
تعرض و حمله به سفارت عربستان سعودی و کنسولگری این کشور در تهران و مشهد که از سوی برخی افراد صورت گرفت را اقدامی ناپسند دانست و به تمام مردم و علاقه مندان و دلدادگان نظام و انقلاب توصیه کرد که دست به اقدامی نزنند که برای کشور و نظام هزینه داشته باشد.
این کار می تواند از سوی دو عده انجام شود، یک عده علاقه مندان به نظام هستند که از سیاست ها و اقدامات سعودی ها به خشم آمده اند، منتهی گاهی اوقات کار از دست شان در می رود و واجب است که مراقب باشند.
گروه دوم نیز افراد نفوذی هستند که تا چنین فرصت هایی پیش می آید به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند و می خواهند کاری کنند که عداوت بین شیعه و سنی بیشتر شود و درگیری ها گسترش یابد و به اهداف شان برسند.
این کارها را نباید انجام داد، این قبیل اقدامات هم برای نظام و هم برای اسلام هزینه های سختی دارد، وقتی دنیا در حال محکوم کردن سعودی ها هستند، چرا ما کاری کنیم که ورق برگردد؛ امیدوارم دوستان بر اعصاب خود مسلط باشند و بهانه به دست دشمن ندهند و جلو نفوذی ها را به شدت بگیرند.