محکوم کردن حوادث تروریستی عربستان

۲,۹۹۱

محکوم کردن حادثه تروریستی دو مسجد شیعیان در فاصله کمتر از یک هفته در عربستان و کشته و زخمی شدن دهها تن از شیعیان گفتند: رژیم آل سعود باید نسبت به این حادثه و جنایت پاسخگو باشد.
باید این سؤال را از سران این رژیم پرسید، آیا شما با این نوع اعمال وحشیانه  که در خانه خدا به جان نمازگزار این حمله می کنند، موافقید؟ اگر موافق نیستید پس چرا هیچ حرکتی نمی کنید و جلوی این حوادث وقیحانه را نمی گیرید.
اگر با این حادثه موافق نیستید، پس چرا مأموران امنیتی برای محافظت از جان شهروندان اقدامی نمی کنند و حمایتی از آنها نشان نمی دهند.
آیا آل سعود تنها  توانایی دارد کشور همسایه خود یمن را به ویرانه تبدیل کند.
می گویند دولت و مفتیان عربستان، این اعمال را محکوم کرده اند، پس چرا در کتاب های آنان نوشته می شود شیعیان کافرند و جان و مال آنان مباح است.
امیدواریم دولت آل سعود به وظایف خود در برابر شهروندان خود آشنا باشد. این جنایت که در دو مسجد امام علی(ع) و امام حسین(ع) در منطقه شیعه نشین قطیف و دمام به وقوع  پیوسته آبرو ریزی بزرگی برای این رژیم به همراه خواهد داشت و این حادثه، از حوادث ننگین به شمار خواهد رفت.
چرا مجامع بین الملل و کانون های حقوق بشر در برابر این جنایت  خوابند و هیچ عکس العملی نشان نمی دهند، ولی بی شرمانه به خود اجازه می دهند در باره جاسوسی که در تهران دستگیر شده ندای حقوق بشر سر دهند و در مسائل داخلی یک کشور دیگر که از حقوق خود در برابر تروریست ها دفاع می کند، دخالت کنند.